woensdag 2 maart 2016

Newborn Fotoshoot - Puur, Professioneel en Natuurlijk

Boek een Newborn Fotoshoot bij Wonder Fotografie in Almere via http://www.wonder-fotografie.nl













De moeder van Oliver stuurde mij een bericht met de vraag of ik nog tijd had voor een Newborn Fotoshoot van haar pasgeboren zoon. Hij was inmiddels al geboren, maar gelukkig konden we de fotoshoot die week nog inplannen in Almere. De kleertjes en spullen die je ziet op de foto’s kun je ook voor jullie zoon kiezen tijdens een Newborn fotoshoot en ik zorg dat ik steeds weer nieuwe spulletjes heb om uit te kiezen. Mocht je mooie Newborn foto’s van jullie kindje willen voor op het geboortekaartje? Dan zorg ik dat ik binnen 24 uur na de fotoshoot alvast 5 foto’s compleet nabewerkt en op hoge resolutie (zonder logo!) Naar jullie mail. Boek al tijdens de zwangerschap om een plekje in de agenda te reserveren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...